RETUR ȘI RAMBURS

Pentru PUPA, satisfacția ta este cel mai important lucru, iar din acest motiv produsele noastre sunt realizate cu foarte mare atenție la calitate și performanță, pe lângă respectarea standardelor cosmetice internaționale.
Cu toate acestea, dacă nu ești mulțumită de achiziția ta, nu îți face griji: ai termen de până la 14 zile de la primirea comenzii pentru a efectua un retur.
Înainte de toate, te sfătuim să contactezi Serviciul Clienți selectând tipul cererii ”Doresc să efectuez un retur”: în acest fel vei fi urmată pas cu pas de echipa noastră.

RETURNAREA MĂRFII

Pentru a returna marfa, ți se va solicita trimiterea produselor achiziționate la depozitul nostru. Iată adresa:

PUPA, c/o Arvato Services Italia s.r.l.
Via Pietro Nenni 51/B
24050 Calcinate (BG) - ITALY


Te rugăm să îți reamintești faptul că pentru a putea efectua un retur, este necesar ca produsele să fie expediate în ambalajul original PUPA (sau într-o cutie la fel de rezistentă) împreună cu formularul din interiorul cutiei, completat.

MODALITATE DE RAMBURS

Imediat ce depozitul nostru îți va confirma primirea pachetului, ne vom ocupa de rambursarea sumei comenzii și a costurilor de livrare (îți vor reveni ție costurile de livrare pentru returnarea mărfii). Rambursul poate avea loc în următoarele modalități:
1) Card de credit folosit pentru achiziție
2) Transfer bancar (pentru comenzile plătite ramburs) În cel de-al doilea caz ți se vor solicita datele contului curent pentru efectuarea rambursului.