PUPA ȘI COVID-19

Sănătatea și siguranța clienților, angajaților și a partenerilor noștri este o prioritate absolută. În această pagină am introdus o serie de informații utile privind achiziționarea simplă online a produselor PUPA preferate pe perioada pandemiei de Covid-19.

Pot efectua în continuare comenzi online pe pupamilano.ro? Este sigur?

Da, depozitul nostru funcționează regulat, la fel și curierii: cu toții luăm toate măsurile pentru a preveni orice posibilitate de contaminare. În plus, OMS a declarat că probabilitatea de contactare a virusului Covid-19 de pe un pachet transportat și expus la diferite temperaturi este foarte redusă. Poți găsi toate informațiile actualizate despre COVID-19 pe site-ul OMS.

Timpii de livrare sunt mai lungi ca de obicei?

În general, odată cu răspândirea Covid-19, am înregistrat o creștere considerabilă a achizițiilor online, însă ne-am organizat pentru a gestiona cât mai bine toate comenzile primite. În ceea ce privește pregătirea comenzilor, putem în prezent respecta timpii noștri standard și preda comenzile către curier într-un interval de 1-2 zile de la primire. Și curierii noștri lucrează în mod normal: totuși, în caz de urgență, pot acorda întâietate altor produse de primă necesitate și din acest motiv poți aștepta câteva zile în plus față de obicei înainte să primești comanda PUPA. Suntem siguri că vei înțelege. Vrem să-ți reamintim că pentru toate comenzile noastre vei primi un e-mail cu informațiile detaliate de urmărire a transportului și te vei putea adresa Serviciului nostru clienți în caz de necesitate.

Ce se întâmplă dacă livrarea comenzii mele este imposibilă?

Suntem mereu în contact cu curierii noștri și dispunem de informații actualizate referitoare la eventualele limitări locale decise de autorități. Dacă introduci o adresă de livrare dintr-o localitate pe care nu o putem deservi temporar, vei primi un mesaj de eroare înainte de finalizarea comenzii și evident nu vei plăti nimic. În plus, dacă din orice motiv, nu putem efectua livrarea după finalizarea comenzii, te vom anunța și suma pe care ai plătit-o îți va fi rambursată imediat.

Cum pot reduce la minimum contactul cu curierul când îmi livrează pachetul? Plata prin ramburs este acceptată?

Am solicitat curierilor noștri să limiteze contactul cu clienții și să acorde atenție maximă siguranței. Din acest motiv, pachetul tău va fi livrat de preferință în afara locuinței tale și menținând întotdeauna o distanță de siguranță, evitând livrarea în mână. Astfel, este preferabil și recomandat să se aleagă o metodă de plată digitală (card de credit sau PayPal) în locul plății prin ramburs, care rămâne o opțiune disponibilă. În cazul unor indicații contrare din partea curierilor noștri sau a autorităților, este posibil să limităm temporar sau să dezactivăm plata prin ramburs.